• Všeobecné podmínky
  • Zákaznická podpora
  • Kontaktujte ná

+420602695016

FAQ

Jak mohu své rezervace uhradit?

K dispozici jsou následující způsoby platby:

1) Kreditní karta

Kreditní kartu lze použít k podržení a/nebo úhradě jakékoli částky každé rezervace v našem zabezpečeném platebním systému. Rezervace by měla být dokončena (zaplacena) v den splatnosti každé rezervace, aby rezervace nezanikla.

2) Pohyblivý vklad 

S touto možností si nastavíte určitou hodnotu pohyblivého vkladu, přičemž hodnota každé rezervace bude od zůstatku odečtena. Jakmile celkový vklad poklesne příliš, můžete přidat další prostředky.

Jak dlouho bude trvat, než na mojí rezervaci odpovíte?

Odpověď obdržíte během 24 hodin vyjma neděle.
Jak se lze podívat na podrobnosti o hotelu před jeho rezeravcí?

Jak se lze podívat na podrobnosti o hotelu před jeho rezeravcí?

Please click on the name of the hotel to go to the hotel details page.

Jak si mohu rezervovat pokoj pro dřívější příjezd nebo pozdní odjezd?

Obecně jsou hotelové pokoje k dispozici na příjezd mezi polednem a 15:00 a musí být uvolněny mezi 10:00 a polednem nehledě na to, kdy přijíždíte, nebo odjíždíte, pokud není stanoveno jinak. Pokud chcete, aby byl váš pokoj připraven před polednem konkrétního dne příjezdu, nebo pokud v něm chcete zůstat i po 10. hodině v případě odpoledního nebo večerního odjezdu, je možné si pokoj takto rezervovat za cenu, která nebude vyšší než cena jedné noci navíc.

Budu si moct vytisknout cestovní voucher, jakmile po internetu uskutečním platbu?

Ano. Jakmile zaplatíte online kreditní kartou, změní se automaticky stav rezervace na „dokončenou“, pokud je částka správně odečtena. Následně se tlačítko V (voucher) stane aktivním a na voucher se bude možné podívat, případně ho vytisknout.

Jakou stravu mám v rezervovaném hotelu?

Stravování, které máte v hotelu rezervováno, bude zobrazeno na vaší faktuře. Prosíme, věnujte níže pozornost podrobnostem, které se týkají označování, abyste věděli, jaká jídla jsou zahrnuta ve vašem zájezdu:

RO – Nejsou zahrnuta žádná jídla
RB – Snídaně
HB – Snídaně a večeře
FB – Snídaně, oběd a večeře
ALL – All Inclusive

ALL – All Inclusive

Jak se dozvím, že moje rezervace je úspěšně vyřízena?

Po dokončení vaší rezervace vám bude na vaší emailovou adresu zaslán potvrzovací email a voucher ze strany AtlantisTour – váš voucher si musíte vytisknout a předat ho v hotelu při ubytovávání.

Mohu rezervaci po jejím potvrzení měnit?

Pokud chcete měnit jakoukoli část zájezdu poté, co již byla vystavena faktura, zašlete žádost na info@atlantistour.am a my se budeme maximálně snažit změnu realizovat, což ale nemusí být vždy možné. Pokud lze změnu provést, bude zpoplatněna administrativním poplatkem a budete nuceni nést i další případné náklady, které vzniknou v důsledku takové změny.

Potřebuji na cestu zdravotní pojištění?

Doporučujeme zakoupit dostatečné cestovní pojištění pro každý zámořský pobyt.

Bude mi kompletní rezervace nějakým způsobem potvrzena?

Po dokončení rezervace bude na vaší emailovou adresu zaslán potvrzovací email.

Stížnost / Zpětná vazba